KLM - bilety lotnicze

KLM - promocje
EINDHOVEN
z: POZNAŃ
364 zł
już od
zobacz
BRISTOL
z: GDAŃSK
464 zł
już od
zobacz
LEEDS
z: GDAŃSK
448 zł
już od
zobacz
LEEDS
z: POZNAŃ
398 zł
już od
zobacz
ABERDEEN
z: GDAŃSK
537 zł
już od
zobacz
EINDHOVEN
z: WROCŁAW
475 zł
już od
zobacz
LEEDS
z: WROCŁAW
405 zł
już od
zobacz
ALICANTE
z: POZNAŃ
518 zł
już od
zobacz
CORK
z: POZNAŃ
400 zł
już od
zobacz
CORK
z: GDAŃSK
367 zł
już od
zobacz
BRISTOL
z: POZNAŃ
492 zł
już od
zobacz
BRISTOL
z: WROCŁAW
466 zł
już od
zobacz
NEAPOL
z: GDAŃSK
458 zł
już od
zobacz
ALICANTE
z: WROCŁAW
437 zł
już od
zobacz
MALAGA
z: POZNAŃ
526 zł
już od
zobacz
GLASGOW
z: GDAŃSK
520 zł
już od
zobacz
LEEDS
z: WARSZAWA
580 zł
już od
zobacz
EDINBURGH
z: POZNAŃ
406 zł
już od
zobacz
Rok utworzenia 1919
Centrum lotnicze Amsterdam Airport Schiphol
Siedziba Amstelveen, Holandia
Program frequent-flyer Flying Blue
Alianse SkyTeam
Flota Airbus A330-200, Boeing 737-300, 737-400, 737-700, 737-800, 737-900, 747-400, 747-400ERF, 747-400M, 777-200ER, 777-300ER, Embraer 190, Fokker 100, Fokker 70, McDonnell Douglas MD-11
Firmowy slogan Een reis vol inspiratie (Podróż pełna inspiracji)
Typ linii linie regularne
KLM
Linie lotnicze KLM
KLM Royal Dutch Airlines (Koninklijke Luchtvaart Maatschappij) to regularne linie lotnicze będące najstarszymi, działającymi pod swą oryginalną nazwą. Zostały utworzone w 1919 roku a juz na początku roku 1920 odbył się pierwszy lot pomiędzy Londynem a Amsterdamem. Holenderskie linie lotnicze, stanowią rdzeń całej grupy KLM, którą współtworzą zależne od niej spółki: KLM Cityhopper, transavia.com oraz Martinair. Portem macierzystym KLM jest lotnisko Schiphol w Amsterdamie. Krokiem milowym linii okazało się wspólne przedsięwzięcie z aliansem Northwest Airlines w 1989 roku oraz nabycie holdingu Kenya Airways w 1996. KLM jest także członkiem aliansu SkyTeam.

W maju 2004 roku Air France i KLM Royal Dutch Airlines utworzyły największą europejską grupę lotniczą: jedna grupa, dwie linie, trzy interesy. Każda linia zachowała własną nazwę, znak i markę. Trzy gałęzie biznesu to pasażerski, cargo oraz inżynieria i obsługa. Obie linie operują na swych macierzystych portach Paryż - Charles de Guelle oraz Amsterdam - Schiphol. AIR FRANCE KLM obsługuje ponad 71 milionów pasażerów rocznie. Linie korzystają z 594 samolotów odbywających dziennie 2500 lotów do 236 portów lotniczych na całym świecie. Lojalnym klientom grupa umożliwia korzystanie z programu Flying Blue Miles, dzięki któremu punkty za mile wylatane z Air France bądź KLM zamienić można na zniżki lub nagrody.

Wspólnie z Air France, KLM stoi na czele europejskiego przemysłu lotniczego. Rzetelność połączona ze szczyptą holenderskiego pragmatyzmu powoduje, że 32 000 pracowników linii KLM stara się oferować pasażerom produkty nowatorskie oraz działania skupiające się na równowadze. KLM chce umacniać swoją pozycję finansową biorąc pod uwagę zarówno własne cele, jak i rozwój ekonomiczny i społeczny. W dzisiejszych czasach zarówno osoby podróżujące, jak i firmy transportowe wymagają ogromnej elastyczności oraz szerokiego wachlarza możliwości. Kartą przetargową KLM na lotnisku Schiphol jest sieć wysokiej jakości lotów europejskich oraz międzykontynentalnych, dla pasażerów oraz cargo.

KLM skupia się na podmiotowym traktowaniu klienta, ponieważ każdy klient jest inny. Firma oferuje klasy: biznesową i ekonomiczną. W klasie biznes fotele wyposażone są ekrany telewizyjne, gniazda pozwalające na podłączenie zasilania oraz Internet. Pasażerowie w klasie biznes mają również więcej miejsca na nogi, indywidualny telefon, lampkę do czytania oraz możliwość skorzystania z urozmaiconego i wyszukanego menu. Klasa ekonomiczna zapewnia dostęp do telewizora, prywatnego telefonu oraz możliwość wysyłania wiadomości tekstowych.

Działania KLM mają na celu utrzymanie przewagi na lotnisku Schiphol tak aby wzmacniać sieć własnych połączeń oraz pozostać jednym z głównych graczy w przemyśle lotniczym. Ponadto KLM stara się wypośrodkować pomiędzy celami własnymi a potrzebami ludzi żyjących i pracujących w pobliżu portów lotniczych.

KLM chce wyznaczać trendy i wyprzedzać innych. Połączenie z Air France postawiło KLM na czele międzynarodowego przemysłu lotniczego. KLM chce być pierwszym wyborem klienta, atrakcyjnym pracodawcą oraz stabilnym źródłem dochodów dla swoich akcjonariuszy. Sprytna współpraca oraz nowatorskie połączenia powodują, że KLM kojarzy się z globalnym dostępem dzięki swojej rozbudowanej sieci połączeń.