Infolinia:61 640 64 64
Pn-Pt: 9:00-17:00, Sb: 9:00-13:00

Austrian Airlines

Magazyn Capital uznaje Austrian Airlines za najlepsze linie lotnicze Europy w 2008 r.
Otrzymawszy najwięcej głosów czytelników, linie Austrian – wraz z Lufthansą i Swiss – zajęły pierwsze miejsce w analizie segmentu tradycyjnych europejskich przewoźników rozkładowych przeprowadzonej przez specjalistyczne czasopismo biznesowe Capital.

Austrian zajął pierwsze miejsce w rankingach, otrzymując ocenę ogólną 2,3. Firma uzyskała najlepsze wyniki w kategoriach „Obsługa” i „Catering”. W ciągu kilku minionych lat, linie Austrian wprowadziły szeroki zakres innowacyjnych produktów i usług w ramach wyróżniającej je ofensywy na rzecz najwyższej jakości obsługi. Koncentrując się na indywidualnym pasażerze, a zwłaszcza na jego spersonalizowanej obsłudze zgodnej z hasłem „we care – nam zależy”, Austrian położył podwaliny pod sukces, jakim jest wyróżnienie się na tle konkurencji.
Dyrektor ds. Handlowych, dr Andreas Bierwirth w następujący sposób odniósł się do sukcesu spółki, jakim niewątpliwie jest zwycięstwo w kolejnym badaniu opinii pasażerów: „Austrian daje naszym pasażerom szansę na zaznajomienie się jednocześnie z Austrią i austriacką gościnnością tu, ponad chmurami: zdobywamy punkty za nasz pierwszorzędny catering DO&CO – zarówno w klasie ekonomicznej, jak i biznes. Po serii bardzo prestiżowych nagród branżowych – w tym Business Traveller Award oraz Airlinetest – przyznanych nam w ubiegłym roku, dzisiejsze wyróżnienie stanowi jasny dowód na to, że przyjęta przez Austrian ofensywa jakości i usług nie tylko przynosi skutki, ale i jest zauważana przez klientów. Będziemy nadal inwestować w innowacyjne produkty i usługi – tak na ziemi, jak i w powietrzu – by podróżowanie z nami stało się jeszcze milszym doświadczeniem dla naszych pasażerów.”

W tym roku Capital już po raz dwudziesty drugi zwrócił się do swoich czytelników – tak wydań papierowych, jak i wersji sieciowej – o ocenę swoich doświadczeń z liniami lotniczymi. Badania oparły się na opiniach o 17.000 lotów, które oceniało 1,000 posiadaczy kart frequent flyers. Rankingi prowadzono w sześciu kategoriach: Stosunek Ceny do Jakości, Poczucie Bezpieczeństwa, Obsługa, Komfort Siedzeń, Catering oraz Punktualność. Ze szczegółowymi wynikami testu można zapoznać się w najnowszym numerze miesięcznika, oraz w internecie na jego witrynie: www.capital.de.

Aktualności Austrian Airlines: 2008-05-13