Air France

NAGRODA ZA NAJWIĘKSZE OSIĄGNIĘCIE W 2008 ROKU DLA AIR FRANCE ZA INNOWACYJNĄ OFERTĘ ROZRYWKI POKŁADOWEJ
Linia lotnicza Air France otrzymała niedawno w Los Angeles nagrodę organizacji «World Airline Entertainment Association» (WAEA) za najlepsze osiągnięcie w 2008 roku. To prestiżowe wyróżnienie stanowi wyraz uznania dla innowacji Air France w dziedzinie rozrywki pokładowej w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Indywidualna usługa video-na-życzenie teraz dostępna we wszystkich kabinach

W listopadzie 2007 roku linia Air France zaproponowała swoim pasażerom na długich trasach nowy system video-na-życzenie, dzięki któremu oferta programu rozrywki pokładowej powiększyła się ponad dziesięciokrotnie. Staranny dobór 500 godzin programów doprowadził do stworzenia bardzo nowatorskiej oferty rozrywki, zawierającej także ekskluzywne i całkowicie oryginalne pozycje. Air France zawsze zależało na zadowoleniu klientów z oferty rozrywki na pokładzie. W tym celu na trasach długodystansowych stopniowo we wszystkich kabinach wprowadzono osobiste systemy rozrywki. Ponad 30.000 ekranów i tyle samo foteli wyposażonych w osobiste systemy rozrywki czyni z Air France wiodącego pod tym względem przewoźnika w Europie.

Nowy program rozrywki w trakcie lotu

. Wybór 85 filmów w systemie video-na-życzenie, w tym część z tłumaczeniem na 9 języków (niemiecki, angielski, chiński, koreański, hiszpański, francuski, włoski, portugalski, japoński), a także filmy w oryginalnej wersji językowej, np. tamilskie, japońskie, brazylijskie, itp.

. Najlepsze współczesne seriale telewizyjne (Herosi, Gotowe na wszystko, itp. – w każdym roku jeden kompletny sezon), magazyny telewizyjne poświęcone podróżom, odkryciom kulturowym, stylowi życia, itp.

. Bieżące biuletyny informacyjne z każdego działu: wiadomości gospodarcze, relacje ze szczególnych wydarzeń i newsy sportowe z podsumowaniem dnia opracowanym przez Equipe TV. Telewizyjne biuletyny informacyjne dobierane są odpowiednio do celu podróży, np. NHK dla Japonii, CCTV dla Chin, KBS dla Korei i od niedawna BBC dla Londynu/Los Angeles. Ponadto podczas każdego lotu nadawane są programy informacyjne w języku francuskim (France 2) i angielskim (Euronews). Nie brakuje także prognozy pogody dla najważniejszych światowych stolic.

. Gry i rozrywka dla każdej grupy wiekowej z programem audio-video i kreskówkami dla młodszych pasażerów oraz szachami, pasjansem, a nawet spersonalizowaną ofertą nauki języków obcych opracowaną przez Berlitz (23 języki) czy ćwiczeniami relaksacyjnymi dla osób starszych.

. Muzyka każdego gatunku pozwala tworzyć własny świat dzięki 23 kanałom muzycznym, teledyskom i tworzonym specjalnie dla Air France programem muzycznym «Taratata», który cieszy się dużą renomą wśród międzynarodowych wykonawców. Poza tym klienci mogą wybierać spośród 200 płyt CD (ponad 3.000 tytułów) i tworzyć własny program ze swoją ulubioną muzyką na czas podróży.

. Air France w pigułce to wszystkie informacje o usługach Spółki (podróż dzieci bez osób towarzyszących, pasażerowie o ograniczonej mobilności, usługi pozwalające zaoszczędzić czas, itp.), programie lojalnościowym Flying Blue, zakupach na pokładzie, itp.

Ponadto program Geovision umożliwi klientom odkrywanie uroków krajobrazu, nad którym przelatują, dzięki wyselekcjonowanym zdjęciom satelitarnym opracowanym przez Europejską Agencję Kosmiczną (ESA) specjalnie dla Air France.


Korzystanie z telefonu komórkowego w samolocie

W styczniu 2008 roku linia Air France odbyła pierwszy lot, w czasie którego pasażerowie mogli korzystać z telefonów komórkowych bez ryzyka zakłócenia funkcjonowania instrumentów radionawigacyjnych. W ramach testów tej nowej technologii, samolot typu Airbus 318 wyposażony w system telefonii pokładowej «Mobile On Air» przez 6 miesięcy przemierzał całą Europę. W początkowej fazie testy skupiały się na wymianie danych (SMS, MMS i e-maile), następnie objęły także komunikację głosową. W chwili obecnej Air France jest na etapie analizy uwag przekazanych przez klientów i załogi.





« Linia Air France rozpoczęła proces nieustannych innowacji i doskonalenia usług dla wszystkich swoich klientów. Ta prestiżowa nagroda za system rozrywki na pokładzie samolotów niezmiernie nas ucieszyła, ponieważ potwierdza, że nasze wysiłki zostały docenione przez branżę transportu lotniczego» stwierdził Patrick Roux, Wiceprezes ds. Marketingu.

Aktualności Air France: 2008-09-12