KLM - bilety lotnicze

KLM - promocje
DUBAJ
z: WARSZAWA
698 zł
już od
zobacz
LIZBONA
z: WROCŁAW
350 zł
już od
zobacz
LEEDS
z: GDAŃSK
309 zł
już od
zobacz
ALICANTE
z: WROCŁAW
356 zł
już od
zobacz
LIZBONA
z: GDAŃSK
379 zł
już od
zobacz
RZYM
z: GDAŃSK
347 zł
już od
zobacz
ALICANTE
z: GDAŃSK
368 zł
już od
zobacz
PORTO
z: WROCŁAW
348 zł
już od
zobacz
GLASGOW
z: WARSZAWA
283 zł
już od
zobacz
KATANIA
z: WARSZAWA
357 zł
już od
zobacz
TENERIFFA
z: WROCŁAW
556 zł
już od
zobacz
GLASGOW
z: GDAŃSK
269 zł
już od
zobacz
LEEDS
z: KRAKÓW
338 zł
już od
zobacz
BRISTOL
z: GDAŃSK
299 zł
już od
zobacz
RZYM
z: WROCŁAW
335 zł
już od
zobacz
DUBLIN
z: GDAŃSK
340 zł
już od
zobacz
ALICANTE
z: WARSZAWA
356 zł
już od
zobacz
PORTO
z: GDAŃSK
423 zł
już od
zobacz
Rok utworzenia 1919
Centrum lotnicze Amsterdam Airport Schiphol
Siedziba Amstelveen, Holandia
Program frequent-flyer Flying Blue
Alianse SkyTeam
Flota Airbus A330-200, Boeing 737-300, 737-400, 737-700, 737-800, 737-900, 747-400, 747-400ERF, 747-400M, 777-200ER, 777-300ER, Embraer 190, Fokker 100, Fokker 70, McDonnell Douglas MD-11
Firmowy slogan Een reis vol inspiratie (Podróż pełna inspiracji)
Typ linii linie regularne
KLM
Linie lotnicze KLM
KLM Royal Dutch Airlines (Koninklijke Luchtvaart Maatschappij) to regularne linie lotnicze będące najstarszymi, działającymi pod swą oryginalną nazwą. Zostały utworzone w 1919 roku a juz na początku roku 1920 odbył się pierwszy lot pomiędzy Londynem a Amsterdamem. Holenderskie linie lotnicze, stanowią rdzeń całej grupy KLM, którą współtworzą zależne od niej spółki: KLM Cityhopper, transavia.com oraz Martinair. Portem macierzystym KLM jest lotnisko Schiphol w Amsterdamie. Krokiem milowym linii okazało się wspólne przedsięwzięcie z aliansem Northwest Airlines w 1989 roku oraz nabycie holdingu Kenya Airways w 1996. KLM jest także członkiem aliansu SkyTeam.

W maju 2004 roku Air France i KLM Royal Dutch Airlines utworzyły największą europejską grupę lotniczą: jedna grupa, dwie linie, trzy interesy. Każda linia zachowała własną nazwę, znak i markę. Trzy gałęzie biznesu to pasażerski, cargo oraz inżynieria i obsługa. Obie linie operują na swych macierzystych portach Paryż - Charles de Guelle oraz Amsterdam - Schiphol. AIR FRANCE KLM obsługuje ponad 71 milionów pasażerów rocznie. Linie korzystają z 594 samolotów odbywających dziennie 2500 lotów do 236 portów lotniczych na całym świecie. Lojalnym klientom grupa umożliwia korzystanie z programu Flying Blue Miles, dzięki któremu punkty za mile wylatane z Air France bądź KLM zamienić można na zniżki lub nagrody.

Wspólnie z Air France, KLM stoi na czele europejskiego przemysłu lotniczego. Rzetelność połączona ze szczyptą holenderskiego pragmatyzmu powoduje, że 32 000 pracowników linii KLM stara się oferować pasażerom produkty nowatorskie oraz działania skupiające się na równowadze. KLM chce umacniać swoją pozycję finansową biorąc pod uwagę zarówno własne cele, jak i rozwój ekonomiczny i społeczny. W dzisiejszych czasach zarówno osoby podróżujące, jak i firmy transportowe wymagają ogromnej elastyczności oraz szerokiego wachlarza możliwości. Kartą przetargową KLM na lotnisku Schiphol jest sieć wysokiej jakości lotów europejskich oraz międzykontynentalnych, dla pasażerów oraz cargo.

KLM skupia się na podmiotowym traktowaniu klienta, ponieważ każdy klient jest inny. Firma oferuje klasy: biznesową i ekonomiczną. W klasie biznes fotele wyposażone są ekrany telewizyjne, gniazda pozwalające na podłączenie zasilania oraz Internet. Pasażerowie w klasie biznes mają również więcej miejsca na nogi, indywidualny telefon, lampkę do czytania oraz możliwość skorzystania z urozmaiconego i wyszukanego menu. Klasa ekonomiczna zapewnia dostęp do telewizora, prywatnego telefonu oraz możliwość wysyłania wiadomości tekstowych.

Działania KLM mają na celu utrzymanie przewagi na lotnisku Schiphol tak aby wzmacniać sieć własnych połączeń oraz pozostać jednym z głównych graczy w przemyśle lotniczym. Ponadto KLM stara się wypośrodkować pomiędzy celami własnymi a potrzebami ludzi żyjących i pracujących w pobliżu portów lotniczych.

KLM chce wyznaczać trendy i wyprzedzać innych. Połączenie z Air France postawiło KLM na czele międzynarodowego przemysłu lotniczego. KLM chce być pierwszym wyborem klienta, atrakcyjnym pracodawcą oraz stabilnym źródłem dochodów dla swoich akcjonariuszy. Sprytna współpraca oraz nowatorskie połączenia powodują, że KLM kojarzy się z globalnym dostępem dzięki swojej rozbudowanej sieci połączeń.