KLM - bilety lotnicze
KLM - promocje
EINDHOVEN
z: POZNAŃ
z: POZNAŃ
307 zł
już od
już od
AMSTERDAM
z: POZNAŃ
z: POZNAŃ
264 zł
już od
już od
AMSTERDAM
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
341 zł
już od
już od
AMSTERDAM
z: WROCŁAW
z: WROCŁAW
342 zł
już od
już od
BRISTOL
z: KATOWICE
z: KATOWICE
697 zł
już od
już od
EINDHOVEN
z: WROCŁAW
z: WROCŁAW
579 zł
już od
już od
BRISTOL
z: GDAŃSK
z: GDAŃSK
337 zł
już od
już od
AMSTERDAM
z: GDAŃSK
z: GDAŃSK
371 zł
już od
już od
DUSSELDORF
z: GDAŃSK
z: GDAŃSK
333 zł
już od
już od
BRISTOL
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
567 zł
już od
już od
LEEDS
z: POZNAŃ
z: POZNAŃ
299 zł
już od
już od
DUSSELDORF
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
374 zł
już od
już od
DUSSELDORF
z: WROCŁAW
z: WROCŁAW
329 zł
już od
już od
BERGEN
z: KRAKÓW
z: KRAKÓW
300 zł
już od
już od
PARYŻ
z: WROCŁAW
z: WROCŁAW
328 zł
już od
już od
EDINBURGH
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
357 zł
już od
już od
AMSTERDAM
z: KRAKÓW
z: KRAKÓW
371 zł
już od
już od
LEEDS
z: WARSZAWA
z: WARSZAWA
362 zł
już od
już od
Rok utworzenia | 1919 |
Centrum lotnicze | Amsterdam Airport Schiphol |
Siedziba | Amstelveen, Holandia |
Program frequent-flyer | Flying Blue |
Alianse | SkyTeam |
Flota | Airbus A330-200, Boeing 737-300, 737-400, 737-700, 737-800, 737-900, 747-400, 747-400ERF, 747-400M, 777-200ER, 777-300ER, Embraer 190, Fokker 100, Fokker 70, McDonnell Douglas MD-11 |
Firmowy slogan | Een reis vol inspiratie (Podróż pełna inspiracji) |
Typ linii | linie regularne |
KLM
KLM Royal Dutch Airlines (Koninklijke Luchtvaart Maatschappij) to regularne linie lotnicze będące najstarszymi, działającymi pod swą oryginalną nazwą. Zostały utworzone w 1919 roku a juz na początku roku 1920 odbył się pierwszy lot pomiędzy Londynem a Amsterdamem. Holenderskie linie lotnicze, stanowią rdzeń całej grupy KLM, którą współtworzą zależne od niej spółki: KLM Cityhopper, transavia.com oraz Martinair. Portem macierzystym KLM jest lotnisko Schiphol w Amsterdamie. Krokiem milowym linii okazało się wspólne przedsięwzięcie z aliansem Northwest Airlines w 1989 roku oraz nabycie holdingu Kenya Airways w 1996. KLM jest także członkiem aliansu SkyTeam.
W maju 2004 roku Air France i KLM Royal Dutch Airlines utworzyły największą europejską grupę lotniczą: jedna grupa, dwie linie, trzy interesy. Każda linia zachowała własną nazwę, znak i markę. Trzy gałęzie biznesu to pasażerski, cargo oraz inżynieria i obsługa. Obie linie operują na swych macierzystych portach Paryż - Charles de Guelle oraz Amsterdam - Schiphol. AIR FRANCE KLM obsługuje ponad 71 milionów pasażerów rocznie. Linie korzystają z 594 samolotów odbywających dziennie 2500 lotów do 236 portów lotniczych na całym świecie. Lojalnym klientom grupa umożliwia korzystanie z programu Flying Blue Miles, dzięki któremu punkty za mile wylatane z Air France bądź KLM zamienić można na zniżki lub nagrody.
Wspólnie z Air France, KLM stoi na czele europejskiego przemysłu lotniczego. Rzetelność połączona ze szczyptą holenderskiego pragmatyzmu powoduje, że 32 000 pracowników linii KLM stara się oferować pasażerom produkty nowatorskie oraz działania skupiające się na równowadze. KLM chce umacniać swoją pozycję finansową biorąc pod uwagę zarówno własne cele, jak i rozwój ekonomiczny i społeczny. W dzisiejszych czasach zarówno osoby podróżujące, jak i firmy transportowe wymagają ogromnej elastyczności oraz szerokiego wachlarza możliwości. Kartą przetargową KLM na lotnisku Schiphol jest sieć wysokiej jakości lotów europejskich oraz międzykontynentalnych, dla pasażerów oraz cargo.
KLM skupia się na podmiotowym traktowaniu klienta, ponieważ każdy klient jest inny. Firma oferuje klasy: biznesową i ekonomiczną. W klasie biznes fotele wyposażone są ekrany telewizyjne, gniazda pozwalające na podłączenie zasilania oraz Internet. Pasażerowie w klasie biznes mają również więcej miejsca na nogi, indywidualny telefon, lampkę do czytania oraz możliwość skorzystania z urozmaiconego i wyszukanego menu. Klasa ekonomiczna zapewnia dostęp do telewizora, prywatnego telefonu oraz możliwość wysyłania wiadomości tekstowych.
Działania KLM mają na celu utrzymanie przewagi na lotnisku Schiphol tak aby wzmacniać sieć własnych połączeń oraz pozostać jednym z głównych graczy w przemyśle lotniczym. Ponadto KLM stara się wypośrodkować pomiędzy celami własnymi a potrzebami ludzi żyjących i pracujących w pobliżu portów lotniczych.
KLM chce wyznaczać trendy i wyprzedzać innych. Połączenie z Air France postawiło KLM na czele międzynarodowego przemysłu lotniczego. KLM chce być pierwszym wyborem klienta, atrakcyjnym pracodawcą oraz stabilnym źródłem dochodów dla swoich akcjonariuszy. Sprytna współpraca oraz nowatorskie połączenia powodują, że KLM kojarzy się z globalnym dostępem dzięki swojej rozbudowanej sieci połączeń.
W maju 2004 roku Air France i KLM Royal Dutch Airlines utworzyły największą europejską grupę lotniczą: jedna grupa, dwie linie, trzy interesy. Każda linia zachowała własną nazwę, znak i markę. Trzy gałęzie biznesu to pasażerski, cargo oraz inżynieria i obsługa. Obie linie operują na swych macierzystych portach Paryż - Charles de Guelle oraz Amsterdam - Schiphol. AIR FRANCE KLM obsługuje ponad 71 milionów pasażerów rocznie. Linie korzystają z 594 samolotów odbywających dziennie 2500 lotów do 236 portów lotniczych na całym świecie. Lojalnym klientom grupa umożliwia korzystanie z programu Flying Blue Miles, dzięki któremu punkty za mile wylatane z Air France bądź KLM zamienić można na zniżki lub nagrody.
Wspólnie z Air France, KLM stoi na czele europejskiego przemysłu lotniczego. Rzetelność połączona ze szczyptą holenderskiego pragmatyzmu powoduje, że 32 000 pracowników linii KLM stara się oferować pasażerom produkty nowatorskie oraz działania skupiające się na równowadze. KLM chce umacniać swoją pozycję finansową biorąc pod uwagę zarówno własne cele, jak i rozwój ekonomiczny i społeczny. W dzisiejszych czasach zarówno osoby podróżujące, jak i firmy transportowe wymagają ogromnej elastyczności oraz szerokiego wachlarza możliwości. Kartą przetargową KLM na lotnisku Schiphol jest sieć wysokiej jakości lotów europejskich oraz międzykontynentalnych, dla pasażerów oraz cargo.
KLM skupia się na podmiotowym traktowaniu klienta, ponieważ każdy klient jest inny. Firma oferuje klasy: biznesową i ekonomiczną. W klasie biznes fotele wyposażone są ekrany telewizyjne, gniazda pozwalające na podłączenie zasilania oraz Internet. Pasażerowie w klasie biznes mają również więcej miejsca na nogi, indywidualny telefon, lampkę do czytania oraz możliwość skorzystania z urozmaiconego i wyszukanego menu. Klasa ekonomiczna zapewnia dostęp do telewizora, prywatnego telefonu oraz możliwość wysyłania wiadomości tekstowych.
Działania KLM mają na celu utrzymanie przewagi na lotnisku Schiphol tak aby wzmacniać sieć własnych połączeń oraz pozostać jednym z głównych graczy w przemyśle lotniczym. Ponadto KLM stara się wypośrodkować pomiędzy celami własnymi a potrzebami ludzi żyjących i pracujących w pobliżu portów lotniczych.
KLM chce wyznaczać trendy i wyprzedzać innych. Połączenie z Air France postawiło KLM na czele międzynarodowego przemysłu lotniczego. KLM chce być pierwszym wyborem klienta, atrakcyjnym pracodawcą oraz stabilnym źródłem dochodów dla swoich akcjonariuszy. Sprytna współpraca oraz nowatorskie połączenia powodują, że KLM kojarzy się z globalnym dostępem dzięki swojej rozbudowanej sieci połączeń.