Lotnisko Palmerston North International Airport
NOWA ZELANDIA - lotniska:
Tel.: +64 (0)6 3514415
Fax: +64 (0)6 3552262
e-mail: help@pnairport.co.nz
Lokalizacja:
Port lotniczy znajduje się nieopodal Palmerston North, 5 km na północ od jego centrum, na obrzeżach dzielnicy miejscowości Milson.
Wskazówki dla zmotoryzowanych:
W Milson do lotniska można dojechać bezpośrednio drogami: Airport Road lub McGregor Street oraz Railway Street.
Transport publiczny:
Taxi: Przed terminalem lotniska znajduje się postój taksówek. Licencjonowane, oficjalne korporacje na lotnisku to Taxis Palmerston North Phone – tel.: 355 5333 i Gold and Black Taxis – tel.: 355 5059. W celu dokonania rezerwacji można skorzystać z bezpłatnego telefonu, znajdującego się w pobliżu głównych drzwi w hali przylotów.
Autobus: Regularne połączenie z miastem zapewnia linia Super Shuttle, który działa przy lotnisku. Postój znajduje się przed terminalem, obok postoju taksówek. Kontakt do przewoźnika dostępny jest pod numerem telefonu – 0800 748 885 lub +64 9 522 5100. Podróż do miasta trwa 15 min.
Parkingi:
Aby zaparkować samochód można skorzystać z parkingu krótko- lub długoterminowego, z 633 miejscami. Postój do 10 min. jest bezpłatny, od 10 min do pół godziny, wynosi 2 dolary plus 50 centów za każde pół godziny postoju. Za postój 24 godzinny należy zapłacić maksymalnie 15 dolarów – plus 50 centów za kolejne pół godziny. Opłata za parkowanie do 48 godzin wynosi 22 dolary a do 72 godzin – 28 dolarów.
Za postój długoterminowy – minimum 4 dni, należy zapłacić 7 dolarów za dzień, według stawki ryczałtowej. Przy lotnisku znajdują się dwie strefy krótkiego postoju – do 5 min. – „No Waiting” i strefa P5 oraz wyznaczone miejsca dla osób niepełnosprawnych.
Wynajem samochodów:
Na lotnisku znajdują się przedstawicielstwa firm wynajmujących samochody. Swoje usługi oferują: Avis, Budget, Europcar, Hertz i Thrifty.
Informacja lotniskowa:
Kontakt z obsługą lotniska jest możliwy pod numerem telefonu +64 6 351 4415 lub faksu +64 6 355 2262.